حملات باند خامنه اي به آخوند روحاني: روز 30 دی تاسیسات هسته‌ای، عین آب خوردن پلمب شد!

خامنه ای

خامنه ای

 

حسن روحانی

حسن روحانی

مردم به دروغ بزرگ «پیروزی هسته‌ای» فقط نیشخند می‌زنند!
این دولت یک «دولت هفت دهم درصدی» است! وآنچه دیده‌ایم «کلیدنمایی و داس‌فروشی»بوده است! 
خدشه به عزت نظام در مسئله سوریه و ژنو2 و اتهام نقض حقوق بشروضعيت دیپلماسی دولت روحانی است

روزنامه وطن‌امروز از ارگانهاي باند ولي فقيه ارتجاع در مورد توافقنامه ژنو نوشت:
به راستی چرا بر ساختمان توافق ژنو ترک افتاده؟! چرا هر سوی میز دارد حرف خود را می‌زند و برداشت خود را ارائه می‌دهد؟! چرا از آنچه در ژنو بسته شد، بیش از توافق، تنافر استشمام می‌شود؟! آیا خوش‌بینی طرف ایرانی ماجرا هم، آمریکایی‌ها را در خباثت بیشتر، حریص‌تر کرده است؟!

این دولت یک «دولت هفت دهم درصدی» است و بیش از آنکه با اکثریت قاطع آرا، سر کار آمده باشد، محصول اختلاف اصولگرایان بوده. ما آنچه زیاد دیده‌ایم «کلیدنمایی و داس‌فروشی» بوده است!
«چرا ما باید از دولتی حمایت کنیم که فقط دولت از ما بهتران است؟!

مردمی که روز 30 دی با چشم خود دیدند تاسیسات هسته‌ای، عین آب خوردن پلمب شد، به دروغ بزرگ «پیروزی هسته‌ای» فقط نیشخند می‌زنند! اگر حتی ادعای «پیروزی دیپلماسی» هم دروغ است، افه «پیروزی هسته‌ای» دروغی بزرگ‌تر است! همان بود که ما روز 30 دی تیتر کردیم؛ «هولوکاست هسته‌ای».
روزنامه وطن امروز -7بهمن92

بزرگنمایی موفقیت‌های مذاکراتی یا دلخوش کردن به آزادسازی تنها 4 میلیارد دلار از مجموع یکصد میلیارد دارایی بلوکه شده ایران حرکت ناصوابی است که هیچ توجیه عقلایی نمی‌تواند داشته باشد.
طبیعی است در عرصه سیاسی، توسل به «دیپلماسی لبخند» تنها زمانی قادر به تأمین منافع ملی خواهد بود که مذاکره‌کنندگان ایرانی در رفتارهای مذاکراتی خویش عمیقا ملزم به رعایت خطوط قرمز ترسیمی از سوی رهبری بوده و در عین حال پایبندی بی‌کم و کاست به اصول مصرحه انقلاب داشته باشند.
روزنامه وطن امروز -7بهمن92

هفته نامه 9 دي وابسته به باند خامنه‌اي نيز نوشت: دیروز انفعال در مذاکرات هسته ای و ژنو 6، امروز خدشه به عزت نظام در مسئله سوریه و ژنو2 و فردا اتهام نقض حقوق بشر، وضعیت گذشته، حال و آینده دیپلماسی دولت آقای روحانی است. … آنچه که روحانی از واقعیات هسته ای «مرقوم» نداشت از 30 دی- 20 ژانویه به اجرا گذاشته شد.
آنچه که «ترک» برداشته، ساختمان ادعاها و گزارش های دولتی هایی است که مارش پیروزی شان دو سه روزی بیشتر دوام نیاورد. حالا بجای انتظار جشن های هسته ای 20 فروردین هر سال، منتظر نگرانی های ملی هستیم که از 30 دی آغاز شده است و بجای «روز ملی هسته ای» در تقویم ها، «روز تعلیق» خودنمایی می کند.
مهم‌ترین تعهد طرف مقابل آزادسازی مبلغ 4 میلیارد و دویست میلیون دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران در 8 قسط است.

Leave a comment